090517

Åh vad det är härligt väder ute. Har precis varit ute och gått, blev en timme tror jag. Gick väldigt sakta, man ska ju inte slita ut sig i onödan. Försökte rensa huvudet lite, gick sådär, blev inte speciellt mycket klokare men skönt var det iaf!

Igår var det räkfrossa hos Tilde, som vanligt var det kanongott!

Mumma!!!




Själva schlagern var väl sådär. Tyckte inte Norge skulle vinna. Den var ok men inte mer. Hur gammal är han egentligen? Ser väldigt ung ut.
Mitt i röstningen drog vi till saluhallen. Det var ok, men det har varit bättre. Stackars Anna som var sjuk och orkade inte följa med oss ut.

En glad Thea!



Carro och jag!


Tilde med sin sura drink!


Triss i blondiner! Bartendern frågade om jag och Tilde var syskon....är vi lika?


Den elfte juli har jag bokat in min sminkning.....Då är det fest på kvällen, måste ju visa vad snygg jag blev...hehe!


Nu ska jag röja undan lite, handla och sen kommer min inneboende igen....hmmm, börjar nästan vänja mig vid att han är här.



Kommentarer
Anonym

Hejsan

Jag ÄLSKAR räkor, vi har en fiskgubbe som åker förbi här ibland, sist köpte jag en kartong med 5 kilo, såååå gott!!

Tyvärr ska jag på föräldramöte på tisdag annars hade jag gärna kommit, saknar Er alla jättemycket. hadde värsta Uppsala längtan förra veckan...då var jag nästan på väg att böna o be för att få komma tillbaka...men men!!!

Hälsa kamrun från mig och alla andra så klart

Kram Linda

2009-05-18 @ 19:41:43
Tildus

Men hur ser jag ut på den sista bilden? ser ut som att jag solat med solglasögon... vilket jag också har... illa

2009-05-18 @ 22:17:12
Ylva

Vad synd att du inte kunde komma i tisdags, men det blir fler gånger!

Kram!!

2009-05-21 @ 16:31:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0