090527

Idag har jag shoppat lite, Jippie! Var på klubbkväll på Vila. Köpte en klänning och en top. Ska försöka att inte handla så mycket den här månaden.

Träningen går det inte så bra med. Igår valde jag att stanna hemma och grilla istället, och idag blev det shopping. Men imorn måste jag röra på mig. Det får bli intensivpass både torsdag och fredag.

Jag hoppas att det blir fest till helgen, jag är riktigt sugen. Är så sugen på rödvin. Det hjälpte inte med glaset  jag drack igår.
Anna har tydligen hittat en fest till nästa helg med tema gul och blå. Måste hitta nåt att ha på mig till det. Tror inte jag äger nåt gul. Gult är snyggt men tyvärr inte på mig. Jo jag äger visst nåt gult.....en gul träningst-shirt som det står Brukspôjkera på i blått....Haha, den kanske jag ska ta?

Nu ska jag sätta igång att betala räkningar. Fy fan, det är aldrig kul.




Kommentarer
Tilde

Ja din gula träningströja är snygg! hihi. vi måste hitta på nåt snart!

2009-05-28 @ 11:33:48
Ylva

Haha, ja hittar jag inget annat får det bli den. Kanske kan vira en flagga runt mig som kjol?

Är du ledig hela helgen?

2009-05-28 @ 13:06:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0