Brittan!

Ny vecka igen! Idag har det varit lite kaos på jobbet. Vi har ändrat om hela vårat körschema....så idag körde vi alla analyser på en dag. Rätt mycket med andra ord, så självklart hann vi inte få ut svaren. Men jag tror det blir bra bara vi har rullat igång det. Men kaos var det, vi sprang runt som yra höns.....visste inte om jag skulle skratta eller gråta.....jag valde att skratta tillslut....hehe!

Karin och jag har köpt biljetter till Brittan......fy fan vad roligt!!!!!! Tror vi kan sitta riktigt bra faktiskt, jag är nöjd och en tusenlapp fattigare.

Det var roligt i lördags, förfest hemma hos Carro och sen BJ. Kunde dock ha varit lite roligare folk på bj....kändes som om det var väldigt många äldre herrar i kostym som var sugna på att vara otrogna. Inte vet jag om dom var det men det kändes så. Fick ett erbjudande att komma till ett hotellrum.....tackade artigt nej. Åt mat på max istället och det var sjukt gott. Nästan i klass med sibylla i karlstad!

Emmeli.....vi måste bada efter krogen i sommar igen!!!

Jag hade kameran med på festen men lyckades bara ta 2 kort....här är ett på mig och Anni!!



Hann med en shoppingrunda i lördags oxå. Hittade lite smått och gott, bla ett svart linne, en randig topp, tröja, väska och ett par örhängen.....bra köp, bra köp!


Har en inneboende den här veckan oxå.....nice!! Ikväll ska vi käka italiensk, göttigt!!!



Kommentarer
Heléne

på tal om inneboende, det slog mig nu att 12 juni, de där datumen som vi pratat om för mitt uppsalabesök, blir svårt, då jag förmodligen/förhoppningsvis jobbar i norge.

jobbar jag så innebär det iofs också mer pengar och lättare att komma, eller njäe, ROLIGARE att komma, o shoppa mer :D

SÅ stryk det ev. datumet ur hjärnan, så återkommer jag. o glöm nu inte att ta din makeupstore sminkning.. :) Kram!

2009-05-11 @ 18:46:25
URL: http://frkfinemang.se
emmlan

Jag längar enormt efter en Super Big Cheese Bacon Meal på bryggan vid Sandgrund med efterföljande nattdopp!! =)

2009-05-11 @ 20:24:50
emmlan

Jag längar enormt efter en Super Big Cheese Bacon Meal på bryggan vid Sandgrund med efterföljande nattdopp!! =)

2009-05-11 @ 20:25:40
Ylva

Helene- du får återkomma med ett annat datum!!!

2009-05-12 @ 11:01:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0