Flashback!

Blir ingen träning för mig idag heller....haha, fan vad jag lat jag är. Men valet står mellan träning eller grekmat....nej, inte speciellt svårt helt enkelt. Får träna imorn istället! Fick ju en inneboende här lite plötsligt, haha, skoj!

Kom på förut att polisen tog ju mig på valborg. Hade inga lampor på cykeln....jag slapp böta iaf. Tur det! Jag fick lite flashback till åttan då jag och Katta försökte springa ifrån en polismotorcykel. Varför vi ens försökte är det ingen som vet.....vi lyckades inte särskilt bra. Den polisen var dum, han hällde ut våran öl....



 



Kommentarer
Heléne

Var det du då blev "mystiskt magsjuk" höhö o sov hos nina? visst va de samma kväll?

2009-05-04 @ 21:45:52
URL: http://frkfinemang.se
ylva

Ja det måste ha varit nåt med maten den dagen....konstigt...

2009-05-04 @ 21:51:33
emmlan

O för att inte tala om hur de beslagtog din fif-dräkt!!...Det va nog det värsta av allt, men så kom räddaren i nöden o fixade tillbaks den...;-)

2009-05-05 @ 08:59:36
Ylva

haha, fif-dräkten var det finaste jag ägde....hahahahahah!

2009-05-05 @ 15:10:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0