Jordgubbe!

Nu är det lite mindre kaos på jobbet fast vi har fortfarande väldigt mycket att göra. Det liksom tar aldrig slut....det är kul på ett sätt att vi ändrat om fast man är bra trött när man går hem.

Himla bra att Sverige gick vidare igår, hade inte varit så kul att kolla annars på lördag! Nedräkningen för räkfrossan har börjat!!!! Den här gången ska vi köpa mer räkor.... Ska till Tilde imorn och se andra semifinalen! Då har min gäst åkt hem. Ikväll ska vi käka jordgubbar, massa jordgubbar....jag köpte en hel låda. Jordgubbar och glass, enkelt men väldigt gott!!! Jag kommer nog ha på en hel del chokladsås också.....allt blir godare med lite choklad på. Hmmm, vilken fest var det som jag åt allt i alla skåp. Testade jag allt med chokladsås? Hmm, det är lite oklart.... Helene, Em....hjälp mig, när var det? Hynboholm-gänget var det iaf, eller sun set beach som jag hellre säger.

Nu ska jag diska, snart kommer maten hem!


Kommentarer
Heléne

vad har du för gäst? (allmän fundering bara :D)

Eh jo.. Jag minns inte riktigt, men jag tror inte jag var med just där o då, vilket kan ha vart gången jag missade när nån hällde drink över karin? var det inte då ni var i köket o åt spritmelon o fick massa massa sprit? för då satt jag ute med typ sofia mfl. alltså koja i skogen gången eller även kallad Ylva i busken gången?

Det var förmodligen inte den gången, men det var väldigt många fester där ett tag........ dimmigt att komma ihåg allt......

jag vill höra vad Em har att säga om vilken gång det var, ni är ju o var ju som ler o långhalm, o jag var liksom på andra ställen.. (nej, jag satt still på samma ställa hela kvällen, o ni förflyttade er... :D)

2009-05-13 @ 20:53:57
URL: http://frkfinemang.se
Ylva

jag är säker på att det inte var festen när fia och jag satt i köket. jag tror att du var med faktiskt. Men som sagt, jag kanske sprang runt och du satt still. ylva i busken....nä det har aldrig hänt, nu har du drömt igen.

Har en gäst hemifrån....eller hade för nu har han åkt hem. Du kan nog gissa vem det är om du tänker påsk.

2009-05-14 @ 10:19:06
emmlan

Det va hos Davidssons =)

2009-05-14 @ 21:25:53
Angela

Det var hemma hos Fredrik i Hynboholm som det var drink över någon. Jag var i Ransäter den helgen, men hade kontakt med Sofie på telefon.. Folk slogs, hällde drinkar över varann och någon (inte Ylva) försvann in i skogen och byggde koja med Johan.. Jag vet att det var nån som var ganska så sur på Louise.. Ev. Sofia eller Cissi.. Kommer inte ihåg.. Jag kan fråga Sofie om hon kommer ihåg.. Hynboholm beach i sina bästa dagar.. =)

Synd att man inte är 16 längre.. =)



A

2009-05-15 @ 14:30:32
URL: http://trollskogen.blogg.se/
Heléne

hm, jag var med hos davidsons en gång, men den gång när hansen åkte med till grava kyrka på hemvägen? (kanske?) men kommer inte ihåg någe mer från där o då...........

kan jag gissa vem det är om jag tänker påsk..

jasså.. :) den du hitta i baren när vi skiljdes åt?

typ? :) puss

2009-05-20 @ 19:36:13
URL: http://www.frkfinemang.se
Ylva

Vad snurrigt det blev med festerna. Den där jag och Sofia satt i köket var ju helt sjukt rolig! Jag tror det kan ha varit den festen med hansen som jag tänkte på...eller?



Bra gissat hellen!!



2009-05-21 @ 16:34:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0