Lugn

Sicken lugn helg det har varit, rätt skönt faktiskt! Fast måse ju säga att det kliar i partytarmen. Nästa helg kanske? I morgon kommer äntligen pengarna. Jag är helt pank just nu. Har passat på att städa lite i helgen. Fy fan vad jag sparar på mig en massa skit. Det har jag verkligen talang för....tyvärr...

Ska snart iväg på ett intensivpass. Har aldrig varit på det förut så jag vet inte om jag orkar. Var på styrkemedel igår, rätt roligt pass. Snart är det sommar, vet inte riktigt vad jag ska träna då. De har inte så mycket pass då....såklart utejympan finns ju alltid. Styrketräna kanske?

Ikväll ska jag läsa änglar och demoner. Har lånat den av Kamrun....jag lovade att jag skulle läsa ut den innan hon åkte till Bangladesh.....det var i början av april....ooops så jag lär läsa på! Min inneboende kommer den här veckan oxå så han dyker väl upp nån gång ikväll!

Nu ska jag till Friskis och dö!


Kommentarer
Anna

åh, kan du inte gå ut helgen efter nästa helg...då följer jag med!!!!! jobbar denna helg!

2009-05-24 @ 19:43:50
Anonym

på nationaldagen menar du? Ja visst...jag är inte sen att tacka ja....haha! Gött då var det planerat!

2009-05-24 @ 20:36:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0