Räkor, schlager, party!

Idag är det dags för räkfrossa, schlager och utgång....det kommer bli askalas, jag kommer bli askalas....på gott och ont. Har en känsla av att jag kommer behöva alkolås på min mobil ikväll, kanske.

Har käkat jordgubbar till frulle, väldigt bra start på dagen! Ska strax dra mig ut på stan. Ska handla räkor, boka in min sminkning på make up store, ev systemet och kanske köpa nåt att ha på mig ikväll? Känns inte som om jag har nåt roligt i garderoben. Tyvärr har jag inte mycket pengar just nu, vart tog dom vägen?


Kommentarer
Anonym

Hejsan Ylva

Nu blir jag nyfiken...vad har Ni gjort för förändringar i kör schemat???

Förresten är det inte dags för dig att gifta dig:-)Det finns gott om gamla ensamstående bönder här i vinnersjö!! kanske jag skulle fixa en date, gubbar 50+ har också sina fördelar...har du tur har deras mamma fluttat ut..

Kram Linda

2009-05-16 @ 23:53:28
Ylva

Haha tack Linda, men nej tack. Klarar mig utan 50+ männen, sååå desperat är jag inte. Men vet du nån annan trevlig, snygg man i min ålder så kan du ju höra av dej...:)



Jo vi har ändrat körschemat. Nu är man uppsatt på en station istället, typ pcr, extraktion mm....så vi kör allt hela tiden...typ. Vi ska bli effektiva! Har varit lite kaos i veckan men det blir nog bra tillslut! Du vill inte komma till U-sala på tis? Vi ska till kött, kök och bar och käka...fira att Kamrun har gift sig!!

Kram!

2009-05-17 @ 03:42:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0