Sen då?

Här sitter jag på jobbet....på en lördag. Det kom lite akuta prover igår så jag tog på mig att jobba idag. Men det är inte heldag, bara några timmar. Bra med dubbel övertid!
Ska svara ut lite grejer nu....självklart lite krångliga resultat så är lite osäker på¨vad jag ska svara.

Tyvärr verkar det bli dåligt väder idag så vi får nog ställa in brännbollen....trist. men fest blir det iaf! Är partysugen men har lite ont i huvudet. Skulle egentligen ha varit och firat Malin igår men jag orkade inte. Jag hade skitont i huvudet och var jättetrött. Jag gick istället och köpte godis, gick hem och tryckte i mig det och somnade....haha rolig fredagskväll.


Nu ska jag ringa ut  alla svar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0