Valborg 2009

Då var valborg över för denna gången.....ett helt år kvar nu, suck!

Som vanligt var galoppen jätterolig, frukosten god och parkhänget alldeles för kort. Utgången på saluhallen var riktigt rolig. Var kul att ha Sara och Tessan här, nästa gång är det min och Sarahs tur att ta oss till Kalmar. Ska försöka åka dit ganska så snart!

Några bilder från valborg!

Champagnefrukost!!!


 Sara och Tessan!!

 Massa folk i ekoparken!

I parken hittade vi Calle......


..... och Pelle.....även kallad två ben och en näbb.


 Sara i parken!

 Karin i parken. Alltid lika roligt att träffa henne. Saknar henne, tycker dom ska flytta tillbaks hit!

Galopp på värmlands! Var det bara jag, eller var det lite sämre musik än vanligt.....och lite mindre folk? Kanske var det så, de hade ju begränsat antal gästleg i år. 4000 istället för 7000.


Blöta och glada!


 Mitt i allt det roliga fick jag en massa glas i fötterna....den sista biten tog jag bort dagen efter.

Efter galoppen var det dusch som gällde. Sen hem till Tilde där vi åt en kanonmiddag och sen iväg på förfest. Tyvärr var inte förfesten så rolig, såhär i efterhand skulle vi ha stannat hos Tilde. Utgången på platina blev iaf riktigt lyckad!

I övrigt har jag inte gjort speciellt mycket i helgen. Hade tänkt träna men jag orkade inte/hade ingen lust. Tror min vårtrötthet har kommit. Hatar den. Tycker egentligen att det är fruktansvärt skönt med lite värme, sol mm men ändå är jag bara trött och har ingen lust att göra nåt. Likadant varje år. Förhoppningsvis går det över snart.

Hoppas det är fint väder nästa helg för då är det dags för brännboll. Ska bli skitkul, vinbrännboll är min favoritsport....hehe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0