jag vill ut i solen!!!

Jag vill ut i det fina vädret!!! I helgen ska jag ligga och steka i solen!! Fast helst skulle jag vilja va hemma, hemma i Karlstad/Fif. Ikväll är det sista sommarplaza forever. Fan vad tråkigt, det är ju skitkul där på somrarna. Men nu är dte slut med det, så de kör en sista gång ikväll. Gissar att det kommer vara sjukt mycket folk. Ge mig en helikopter och flyg mig hem!!!

Jag får väl helt enkelt stå ut här i U-sala! Ikväll blir det träning igen. Intensivpass är det som gäller, var på ett igår oxå så jag är lite seg i kroppen. Men det här passet är så roligt, jag ska ta ut mig så jag dör.
I morgon blir det en runda på stan, dags att köpa bikini. Fy fan vad jag hatar att pröva bikini, man känner sig inte direkt snygg. Dessutom vill jag köpa nåt riktigt jävla snyggt att ha på mig imorn. jag ska bli snyggast på stället, haha! Jag och Carro ska nämligen gå ut, kanske grilla också. Är det nån som vill hänga på?

Ja just ja, det var ju det där med gul och blå....det måste oxå inhandlas. Eller ska jag kanske ta J´s landslagst-shirt som han glömde...hehe, vad är mer blått och gult än det? Kanske inte så snyggt på fest iofs.

Bara några timmar kvar nu, sen är det svettas som gäller!!!


Kommentarer
Anna

JAg har också shoppat en klänning till på lördag. Men den är varken gul eller blå, utan silvergrå. Har dock en back-up plan, så jag ska nog matcha in på partajet iallafall!!! så kul det ska bli!!!

2009-05-31 @ 21:53:15
Ylva

Jaså vad är din back-up plan?? Ska bli riktigt kul!! Vi hörs!!

2009-06-01 @ 23:03:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0