vänta

Shit vad den här veckan är lång. Det kändes verkligen som fredag igår trots att det bara var onsdag. Så skönt att vara ledig idag och jag har inte gjort nåt vettigt....men man behöver sånna dagar oxå.

Har haft en gäst den här veckan också, men nu är han borta....får se om jag får besök nästa vecka också.

I tisdags var jag ute och käkade med jobbet. Skulle fira att K har gift sig! Vi var på Kött, Kök och bar. Riktigt gott var det. Jag åt grillad entrecote med potatis-getostrullar och rostad vitlökssås. De där rullarna var sjukt goda, ost är ju aldrig fel alltså. Till efterrätt åt jag chokladmoussekaka med kaffeglass och nötter. Den var också sjukt god! Var en trevlig kväll helt enkelt! Efterrått cyklade hem och tog en promenad....hurtigt tycker jag. Hade aldrig gått om jag inte blivit meddragen iofs.

Har kollat igenom alla mina bilder sedan typ 2 år tillbaks, det är nämligen dags att framkalla en del. Fy fan vad många festbilder jag har. Något att visa upp för barnbarnen....haha!


Nu ska jag dra på mig träningskläderna och cykla iväg!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0