Don´t let it go to your head.

Jag har blivit förslappad. Jag tror det är vädret. Det är så himla grått, trist och mörkt. Det blev bara värre när vi ändrade till vintertid. Suck. Varför är jag född i Sverige? Eller varför har jag inte ett hus i nåt varmt land som jag kan åka till under vinterhalvåret?

Hade tänkt träna idag men jag orkar inte. Ska fixa med lite bilder tror jag. Måste ta tag i det och framkalla lite!
Veckorna går fort, fast ändå inte på nåt konstigt sätt? Förra helgen var bra, blev dock inte som planerat men trevligt ändå :)
Den här helgen blev inte heller som planerat....hehe. Skulle ju egentligen ha varit på maskerad men ja det sket sig kan man säga. Festen kan ju kvitta, var mer sällskapet jag hade sett fram emot. Nåja, det kommer väl fler tillfällen.

Det blev iaf lite shopping på stan i helgen. Försöker shoppa mig lyckligare...haha. Måste ju säga att det funkar ju ett tag! Vart som sagt inget festande den här helgen. Men det känns rätt skönt faktiskt. Har inte riktigt haft lust fast nu måste jag erkänna att det börjar klia i partytarmen. Vilken tur att det är fest nästa helg. Födelsedagsmiddag med Barbietema. Vad ska jag ha på mig? Jag tänker bara blond, smal, rosa, rosa, rosa och så lite till rosa. Jag är ju inte riktigt en rosa person så det är dåligt med rosa i min garderob.

Jag har lyssnat på Jordin Sparks album sjukt många gånger. Rktigt bra. Jag har då verkligen fastnat för det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0