Äntligen lite sol!

Nu har jag snart jobbat klart för dagen....dag 6 i ordningen! Är så lugnt och skönt här på helgerna. Ingen som stör och jag kan spela hög musik!!!

Ska nog gå och sola sen! Ska ha en lugn och skön helg. En liten spakväll kanske?
I morgon ska jag spela match så jag ska vara på jobbet tidigt så kanske jag kommer i hyffsad tid till matchen! Ska bli himla roligt att spela, jag är taggad! Än så länge är vi obesegrade....har inte förlorat på ett år!!!

Idag är solen framme för en gångs skull! Känns som om det var evigheter sen. Det har inte varit många soltimmar i november och det märks på mitt humör...

Nu ska jag fixa lite här på jobbet, sen drar jag hem!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0