Spöke?

Bara två dagar kvar att jobba, sen får jag äntligen va ledig. Blir skönt att få lite värmlandsluft....det behövs ibland!! Och det ska bli skitkul att gå ut i KD....är så himla trött på ställena här. Att det dessutom är ett nytt ställe i Karlstad gör ju inte saken sämre. Hoppas på att få en liten förhandstitt på stället...

Gick bra att jobba i söndags, förutom att jag tror det spökade. Haha! Jag är rätt säker på att jag släckte ner allt, städade, stängde av radion mm men när jag gick förbi det rummet lite senare var radion på. Ja vem vet, vissa på jobbet säger att det spökar i huset. Kanske inte är helt omöjligt, rättsmedicin låg tidigare i samma hus. Jag vet inte om jag tror på spöken, eller det gör jag kanske, jag vill men ändå tror jag inte på det förän jag själv sett ett.

Efter jobbet cyklade jag fort till hallen. Var ju matchdags! Vi vann!! Tyvärr blev det lite onödigt spännande, vet inte varför vi ska bli så stressade? Skönt med vinst iaf!

Jag är helt beroende av choklad nu. Jag vill ha choklad varje dag, både till frukost, lunch, middag. Kanske inte så nyttigt men choklad blir man glad av så jag tänker fortsätta :) Vad annars ska man göra när det bara är grått och trist ute?

Var på aerobics idag. Riktigt kul och jobbigt. Jag har dessutom vågat stå längre fram. Haha! Tycker jag hänger med riktigt bra nu!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0