En dag på stan....

Nu sitter jag hemma i Forshaga efter en dag i Karlstad! Var på stan med Karin och Bella. Blev ingen shopping för mig, jag hade inte riktigt ork till att leta så jag måste ner på stan i morgon igen.... Var hem till syster U en sväng oxå. Och en fika/lunch/middag med Tobbe. Träffade P två snabbisar. Fick en tur inne på tempel, och jag är då inte avundsjuk på alla dom som måste jobba hela natten. Det var en hel del jobb kvar, fast snyggt blir det! Vi hade ju tänkt gå dit på lördag men nu har vi ändrat oss så vi går dit imorn istället! Ska bli riktigt riktigt roligt, och lite spännande! Lina ska med ut också, skitroligt!!!!

Ska hinna med att träffa Samantha och Ollie i morgon också så det blir full fart. På lördag får det nog bli en slappardag.
På luciahelgen ska jag till Sthlm och träffa Sarah och Tessan, en d4 reunion. Tyvärr kan inte Sara komma :( Men vi får planera in flera reunions! Ska bli riktigt roligt iaf! Kul att gå ut i en annan stad. jag är så sjukt trött på Uppsalas uteliv. Finns ju inte så många ställen att gå till och det är samma folk. Så en helg i Karlstad och en helg i sthlm blir perfekt! Det är dessutom bara tre veckor kvar tills jag kommer till Värmland igen för lite jullov!!!

Nu ska jag se The Hills!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0