Sjuttonde November

Då var två av tio arbetsdagar avklarade....suck. Får trösta mig att jag har något roligt att se fram emot. Har fortfarande "vill-bara-sova-sjukan"....sov ett tag när jag kom hem från jobbet idag. Igår var jag faktiskt duktig och tog mig iväg och tränade. Var på aerobics. Är ju faktiskt kul när man väl är där. I morgon blir det ett till aerobicspass!

Tilde och jag var ju på bio i söndags och såg paranormal activity. Bra film!! Scary!! Jag brukar ju inte tycka att skräckfilmerna är så läskiga men den här var kuslig. Blev alldeles kallsvettig på bion! Se den om ni är sugna på en skräckfilm!!!

Köpte en klänning i söndags. Tänkte ha den nästa helg. Fast den är riktigt kort så jag funderar på att lägga ut den lite. Annars får jag stå still hela kvällen och det kommer ju inte hända så.... Karin och jag har dessutom ett uppdrag för kvällen....haha, hur vi nu ska lyckas med det...

Snäll som jag är ska jag ge en massa blod till jobbet, om de får ut nåt dvs. De har tydligen fått för sig att mitt blod skulle va utmärkt att späda lite grejer med. Jag ser ju så välmående ut...hmmm? Jag sa att det kan jag ställa upp på om jag får ledigt resten av dagen pga den enorma blodbrist jag kommer få. Vill ju inte svimma i korridoren.

Tiden går fruktansvärt fort, det är ju snart jul. Dags att handla julklappar. Har inte den minsta julkänsla men det hinner väl kanske komma. Jag längtar iaf till jul då jag är ledig i 10 dagar. Bara en månad kvar!!!




Kommentarer
Tilde

Tåget har gått TUUUT TUUUUT

2009-11-18 @ 08:03:42
Ylva

Haha haha haha!!!!

Ja det kanske blir så, kan verkligen se det framför mig. haha, stört!

2009-11-18 @ 14:11:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0