Tredje november

Usch så trött jag har varit idag. Jag som tyckte att jag sov så länge i natt. Låg iofs och drömde ett tag. Trevlig dröm, tyvärr var det inte sant så jag var lite besviken när jag vaknade :(

Skulle egentligen ha varit ut och käkat med några från jobbet idag men det blir på fredag istället! Idag hade vi swedac på besök på labbet. Alltid lite kaos när de kommer. Men jag tror vi klarade oss bra!

Igår spelade jag match, var egentligen inte meningen att jag skulle spela men så blev det! Vi vann!!! Än så länge är vi obesegrade!! Lyckades sträcka mig...precis där rumpan blir till lår...typ.

Måste höra med Anna om det blir något onsdagsfika i morgon....hoppas det!

Hmmm, vad ska jag hitta på? Kanske lika bra att gå och lägga sig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0