Party@Tempel

Oj oj oj, vilken kväll det var igår. Jag hade verkligen skitroligt! Ville inte att den skulle ta slut! Vi var hemma hos Karin och fixade oss innan och drack lite vin och baileys! Strax efter sju körde Johan in oss till stan. De hade precis öppnat så det var rätt lång kö. Jag måste erkänna att lite nervös blev jag. Det skulle kunna ha blivit en catfight...haha, kanske inte men ja konstigt iaf.

Hur som helst, i dörren fick vi en energidryck och två dinkbiljetter. Till energidrycken fick vi såklart sprit till i baren!
Väl där inne satte vi oss och drack drinkarna, åt lite av maten, spanade mm...

Sen gick vi ner och satte oss och där träffade vi på Jon och hans kompisar!
 Jon! Berättade för Jon att jag hade hört att han sjöng väldigt bra på efterfesten på återträffen...

Träffade min gamla arbetskompis Peter och hans vän Fredrik. Det visade sig att Fredrik kände igen Lina. Lina hade först inte en aning om vem han var och kände inte alls igen honom tills hon kläcker "Men Fredrik är det du....är det dej jag var tillsammans med?".....hahaha. Jag höll på och kissa på mig.

Sen gick vi väl lite upp och ner, dansade lite mm. Sen hamnade vi av nån anledning nere i ett hörn. Fast vi hade sjukt kul i hörnet. P kom förbi och satt och pratade ett tag med oss. Sen fixade han lite skumpa och sen var det väl kört kan man säga. Där ballade vi ur. Jäklar vad vi blev fnittriga, gick rakt in i huvudet. Självklart tog jag fram kameran.



Skål! Är man från F-haga känner man nog igen killen i bakgrunden. Han kom och sjöng för oss.....haha


Här håller jag på och kissar på mig....igen... Observera Linas pengar som sticker upp!


haha

fniss fniss


Gosig matta på väggen!


mmm, champagne!!!


Skål igen!!!


Vi skratta verkligen så vi grät!


Mongo!


Fnitter fnitter.....Har jag inte en snygg ring!


Ännu mera fnitter!





Så jävla skön bild. Man ser verkligen hur glada vi är!



Det var en riktigt rolig kväll helt enkelt och så roligt med ett nytt ställe. Tror det kommer bli toppen....det har dom gjort bra!!! Nästan så att jag skulle vilja gå dit ikväll igen...haha, fast jag har ju andra anledningar till det.

Ser ut som om jag bara har typ en bh på mig....men jag var faktiskt påklädd.

I morgon åker jag hem till U-sala och det har jag ingen lust med, inte alls faktiskt. Jag vill stanna här. Längtar så till jul, det är ju bara tre veckor tills jag kommer hem igen!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0