Vill-bara-sova-sjukan

Usch vad sjukt trött jag har varit de senaste dagarna. Jag vill bara soooova!!! Igår sov jag i stort sett hela kvällen, och hela natten.....skulle gärna sova lite till. Är väl kanske bra om jag vilar ordentligt den här helgen för sen ska jag jobba i 10 dagar. Vi ska ju nämligen börja jobba helg, iaf ett tag framöver pga svininfluensan.... Så nästa helg är det min tur. Jag vill faktiskt jobba helg, det är ju så skönt att få vara ledig en veckodag lite då och då. Dessutom är det så lugnt och skönt att jobba på helgen.
Vad som är ännu bättre är att mina lediga dagar lägger jag tors-fre så jag får alltså långledigt om 2 veckor. Då ska jag åka hem!!!! Ska bli kul, hoppas det blir som jag vill bara. Jag och Karin ska iaf till Tempel på lördagen.... Ska bli riktigt kul att se hur det ser ut. Sist jag såg det var det bara en enda stor byggarbetsplats. Sarah är dessutom i KD den helgen!!

Ikväll ska jag spela match, klockan halv sju. Vem bokade den tiden? Helt värdelöst. Nåja, det är ok, jag ska ändå inte ut och festa. Jag ska dricka vin med Tilde! I morgon ska vi på bio, ska se den nya skräckfilmen. Ska bli riktigt kul, hoppas jag blir lite rädd....det är ju ändå därför man ser en skräckfilm!

Ska ta mig ut en sväng på stan nu. Måste handla lite vin. Ska spana efter en snygg klänning oxå. Måste ju va snyggast på stället om 2 veckor....haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0