Vinst, pizza, vin = Bra lördag!

Yes det blev vinst igår igen!!! Vi är fortfarande obesegrade!!! Nu blir det ingen match för mig på ett tag. Jobbar ju nästa helg och helgen efter det är jag hemma!
Usch jag ser verkligen inte fram emot mina 10 arbetsdagar. Kommer bli helt körd i huvudet.

Efter matchen gick jag hem till Tilde. Vi skulle ha käkat sushi men stället var stängt....:( Så det fick bli en pizza istället! Gick ju det med! Pizza och en massa vin. Jag blev som vanligt helt vild och slängde Tildes vinglas i golvet...Haha, ok det kanske inte gick till riktigt så men nästan :)

Nu ska jag ta mig ut på stan en sväng. Behöver handla lite! Ikväll blir det bio....Paranormal activity! Tror faktiskt att den kan vara riktigt bra!

Ikväll börjar en ny säsong av Paradise hotel! Äntligen, har väntat länge på det!


En bild från förra helgen!



Jag är ju numera brunögd, iaf en månad framåt! Är lite ovant att se mig själv. Tycker det blev snyggt iaf! Har även ett blått och en grönt par liggandes!!



Kommentarer
Heléne

jättesnygg i de bruna ögona!

2009-11-15 @ 21:01:06
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0