Ännu en återblick

För ett år sen var jag och Sarah på Koh Phangan. I helgen ska vi oxå dit, fast tyvärr inte till ön utan till den nya Thairestaurangen i stan! Vi ska dricka Singha!!! För ett år sen var vi på full moon party...eller så hade vi precis varit, ja skit samma. Det var en riktigt stor fest kan man säga. När vi kom "hem" igen på natten/morgonen och vi hade gjort oss i ordning för att hoppa i säng var det nåt som krafsade på våran dörr. Skitläskigt var det. Var nåt som ville in, vi vågade absolut inte öppna, vi vågade inte ens kika ut genom fönstret. Undrar vad det var?

Såhär spenderades de flesta dagarna på Koh phangan!


Största byn på koh phangan- Thong Sala!


En av stränderna!


"Våran strand"
 


Tessan, Sara och jag på full moon party....jag håller hårt bucketen...

Åh vad jag skulle ge mycket för att vara där nu istället för rusket här! 
 
Ska bli så roligt att ha Sarah här i helgen! Nu jäklar blir det fest!!!!

Den här veckan har ju varit helt fruktansvärt seg. Trodde jag skulle dö på jobbet idag.... Dels var det krångel där, jag mådde inge bra och hade en massa skit i huvudet. Skiten i huvudet är nästan borta nu. Blev lite gladare nu på kvällen. Den här dagen var helt enkelt en dag som jag borde ha luggit (legat) kvar i sängen.

I morgon ska jag vaccineras. Hoppas verkligen inte att jag får någon biverkning, det har jag inte tid med....

Jag måste bestämma mig vilken grönsak/frukt jag ska ha med mig till Malin på lördag....hon har konstiga idéer hon...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0