Grönsaksfest

Då var det ny vecka och jag längtar redan till helgen....lite mer än vanligt faktiskt. Hur som helst så var det kanonkul att ha Sarah här i helgen som var.
I fredags kväll var jag, Sarah och Tilde och käkade på Svenssons Taverna där vi även träffade Anna mm.

Lördagen blev en shoppingdag! Köpte två par skor- ett par stövlar och ett par partyskor. Det blev även örhängen, armband, en top och två mössar. Egentligen hade jag inte pengar till nåt av det men så kan det gå...

I lördags kväll var vi på fest hos Malin....på grönsaksfest. Jag hade med mig en kokosnöt. Alla skulle göra en liten redovisning om grönsaken/frukten man hade med. Ja det var mycket anspelningar på sex....haha, det blev rätt roligt med andra ord. Lite senare på kvällen kom den hemliga gästen som visade sig vara Thomas. Han är sjukgymnast så han hade en liten kurs med oss. Nu kan vi allt om bäckenbottenövningar....Här ska det knipas! Stackars Thomas som fick stå ut med tio fnittriga tjejer.

Senare på kvällen blev det utgång på BJ där vi mötte upp en del handbollstjejer!! Jag och Sarah var kvar nästan till tre innan vi gick och köpte kebab!!

Igår var vi på V-dala och käkade brunch. Det var gott fast jag blev så äckligt mätt på en gång så jag fick inte i mig speciellt mycket.

Snart blir jag 26. Shit vad gammal jag börjar bli....

Till helgen åker jag hem en snabbis. Planerna är lite oklara än, men jag hoppas på det bästa. Är spänd av förväntan. Vet inte hur jag ska hinna träffa alla som jag vill....hmmm, varför är dagarna så korta?

Malin med den fina moroten!


Sarahs rödbeta                      Stackars gurka som fått svamp. Extra plus 
                                                                                                     för hårstråna!

Sarah, jag och Annisen!


 Snygg aubergine

 Instruktören Thomas

 Johanna och Carro träffade vi på BJ

 Jag i dimman

 Johanna och Jöns

 SL och Tilde


Nu måste jag verkligen sova!!
Natti natti!




Kommentarer
Hanna (Jöns)

men Ylva, varför detta fula kort på mig :) fy!

2009-10-21 @ 21:39:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0