9C

En liten update här kanske vore på tiden. Den här veckan har gått så jävla sakta förmodligen för att jag har annat i huvudet och är lite ofokuserad.

Återträffen förra helgen var så himla rolig, klockren! Allt var precis så som jag trodde och så himla otippat på samma gång. Det hela började med en förfest hemma hos Emmeli. Var lite rädd att det skulle vara stelt och tyst men det var det inte. Alla var sig lika fast vuxna. Vad roligt vi hade det på högstadiet trots alla tonårsproblem!

Henrik hemma hos Emmeli!


Jag och PG.


Sofia och PG


Efter förfesten gick vi till ankan där middagen var. Den hade vi kunnat skippa. Maten var inte speciellt god men det var iaf trevligt sällskap. Vi var inte så många på middagen så det var ju lite trist men men. Vet inte vad jag ska skriva mer än, åhhh vad roligt det var!!! Gamla bekantskaper togs upp och även nya....eller ja okej, en iaf!

Lite senare på kvällen droppade det även in en hel drös med gamla nior som hade haft förfest hela kvällen.

Emmeli och Katta


Vet inte vad det var med Emmeli....hon kanske inte tyckte om såsen, den hamnade iaf på golvet...? Men Bellan verka lika glad för det!!!


Sås, någon?



Flodin och Katta!


Emma, Emmeli och jag. Verkligen länge sedan jag träffade Emma. Min bebiskompis! Btw så var det hennes bror som smittade mig med vattenkoppor. Som jag smittade Samantha och hennes systrar med....de var inte glada på mig. En liten parantes bara.


Jon och Dahl!


Jag och Dahl!


Visst har alla blivit supersnygga!

Ja just det. I sjuan när vi var på läger fick vi ett uppdrag att skriva en liten hejaramsa till klassen. Ramsan skulle innehålla svenska, engelska, tyska och franska. Våran var ju helt klart bäst....eller?

Tror den var såhär:
Hej, our name is 7C, not ich heisse Arne Weise, bon bien venu, salu salu, Olé!!!!

På ankan var vi kvar i några timmar. Det bjöds på mycket dricka, tack P :) Efter ankan försvanna typ alla till månen. Jag upptäckte efter ett tag att alla var borta....haha. Letade reda på några och drog med dem till månen. Kanske lite onödigt att dra till månen i typ en timme men jag drogs dit! På månen hittade jag de flesta fast då var rätt många på väg hem. Jag var såklart kvar till stängning.

Emmeli nöjde sig inte med en kille utan drog med sig tre stycken hem på efterfest....haha! Synd att jag missade den:( Missade Jons fina sånger om mig.

Jon sjunger om mig??


Himla roligt var det iaf, Tack allihopa!!!

Annars den här veckan så har det som sagt gått rätt segt. Var på en visning i måndags....det börjar kännas omöjligt....suck...
Var på ett pulspass i tisdags men det var inte så roligt, kändes som om jag gjorde fel hela tiden. Jag var liksom inte helt med. I onsdags var det som vanligt onsdagsdejt med Anna och Carro. Så himla mysigt!!!
Igår var jag faktiskt på handbollsträningen! Så jag ska spela i morgon!!! Jag känner att jag har mycket spring i benen och massa energi som måste ut. En del frustration ska ut....stackars nordia som kommer råka ut för den.

Måste hålla mig aktiverad i helgen så i morgon blir det match, filmkväll och ev nåt mer. Söndag vet jag inte riktigt...hoppas på att Malin vill ta en fika!!! Träna kanske!


Jobbet flyter på. Vi har precis kommit på en dans för varje dag...haha, ja nåt ska man ju roa sig med!

Funderar på att åka hem igen om två veckor. Jag fyller ju år då. Shit 26 år, sjukt. Ja det vore kul att åka hem!

Sarah har fått jobb, Tjoho!!!! Inte riktigt i U-sala men i Eskilstuna....det är bra mycket närmare än Vänersborg! Så roligt att kunna träffa henne lite oftare! Hon kommer nog hit nästa helg, då ska vi vara apsaror, jag ska visa rumpan och så blir det fest! 

Måste säga att oktober har ju börjat över förväntan, hoppas det fortsätter så!



Kommentarer
Anna

Visa rumpan(?) Ylva...inte ska väl......eller???

2009-10-10 @ 11:21:18
Ylva

haha, jo enligt sarah gör jag det. In her dreams!

2009-10-10 @ 11:37:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0