För ett år sedan....

För exakt ett år sedan satt jag och Sarah på planet till Bangkok. Vi var duktiga och var på flygplatsen i god tid, spända och förväntasfulla. Självklart var flyget försenat....typ sex timmar. Har för mig att vi lyfte strax efter nio.

Åh jag vill åka igen....det gör verkligen ont i mig, så mycket vill jag resa. Känns som om jag slösar bort mitt liv när jag sitter här i Sverige och fryser. Ja det är bara att spara vidare så hoppas jag kunna åka iväg igen. Får även hålla tummarna att jag får ledigt så länge från jobbet.
Det är mycket som ska fixas inför en resa. Dels pengarna, att man får ledigt från jobbet och det svåraste av allt är nästan att hitta någon att åka med. Visst finns det många personer jag absolut skulle kunna åka med men man måste ju vilja till lite samma ställen, vara borta typ lika länge, ha tillräckligt med pengar samtidigt och kunna vara ledig från jobbet samtidigt. Ja det är inte lätt. Hur som helst, jag sparar vidare!!! Någon som vill åka med mig? Långt bort, ganska länge och till ett soligt och varmt ställe!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0