Kan det gå lite fortare??

Helt plötsligt blev jag på bättre humör, inte för att jag var på dåligt humör innan men nu är det bättre...*tihi*

Spelade match igår. Det gick väl sådär för mig. Har ju inte tränat så mycket handboll men det var kul att vara med iaf! Matcher är så mycket roligare än träningar. Hur som helst så krossade vi dem, stort, vad slutade det egentligen? sådär nu har jag kollat, 32-15....tydliga siffror!

Igår kväll var jag hemma hos Carro. Vi var några tjejer som kollade fotbollen, såg en skitdålig film (jack and jill vs. the world). Hemskt dålig, så se inte den!! Käkade sushi, den var inte heller så super. Ok men inte mer än så.... Men sällskapet var mycket trevligt och vinet var gott! En helg helt utan alkohol går ju inte, tydligen.

Idag har jag sprungit runt lite på stan. Har äntligen köpt en vinterjacka. Jag tror jag är nöjd. Ska bara pröva den lite mer, men den är varm iaf. Kommer förmodligen svettas ihjäl. Nu äntligen kan jag köpa mössor och vantar, när började jag tycka det är kul med mössor? Ett par varma skor skulle jag också behöva.
Tränat har jag gjort idag också! Fyra pass den här veckan....bra jobbat!

Imorgon ska jag äntligen till frissan!! Håret är så slitet och utväxten är megalång. Jag förblir blond ett tag till. Jag har ju kämpat så för att få den här färgen.

Jag vill att veckorna ska gå fort, helst superfort. Nästa helg kommer iaf Sarah, då går det alltid fort! Ska träna lite mer på apsaraminen så hon blir riktigt stolt över mig.

Jag ska försöka sova nu!

Natti natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0