nära 30....

Just nu sitter jag hemma i Forshaga. Är här på besök en snabbis i helgen! I onsdags fyllde jag ju år....usch nu är jag verkligen närmare 30 än 20. Fy fan, nu glömmer vi det :)

Karin mötte upp mig på stationen igår sen gick vi hem till henne och Johan. Bella har blivit helt otroligt stor. Hon är väldigt skeptisk till nytt folk, men vi high fiveade tillslut! Fick mat, kaka och rödvin av Karin....Kan ju inte bli bättre! Saknar Karin i Uppsala :(
Sent på kvällen fick jag skjuts hem till F-haga...rolig bilfärd!

Idag har jag fått i mig lite tårta! Rosa prinsesstårta, var riktigt god faktiskt!!

Hur planerna är ikväll är fortfarande lite oklara men det fixar nog till sig tillslut!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0