090912

Jahopp....då var det lördag igen då. Känner mig ganska trött. Har varit mycket på jobbet den här veckan också. Har jobbat över varje dag. Även om det bara är en timme så tar det ändå på krafterna.
Har i stort sett inte gjort så mycket vettigt i veckan. Bara tränat lite. Har iaf lämnat in cykeln på lagning så jag ska hämta den nu! Skönt att ha cykel igen....även om det är rätt skönt att gå så tar det ju lite längre tid.

Ska ta en sväng på stan idag, känner för att shoppa nåt. Ikväll följer jag kanske med Anna på fest. Jag är sugen men är som sagt trött. Var så otroligt skönt att inte vakna bakis förra helgen. Men det blir förmodligen fest och utgång....jag brukar ju inte vara särskilt svårövertalad på den punkten :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0