Budande, bio, match

Ännu en vecka som bara rusat iväg. Jag hänger inte riktigt med. Har budat på en lägenhet den här veckan, men det sket sig. Den blev för dyr. Helt sjukt vad de stiger i pris. Ettorna är ju typ lika dyra som tvåorna... Jag får leta vidare helt enkelt. Det tar ganska mycket energi. Dels ska man ha tid att gå på visningarna, sen ska man bestämma sig om man tyckte om den, sen en massa telefonsamtal med mäklaren, budande hit och dit...är den värd pengarna? Lite svårt att ha tankarna på jobbet då. Fortsättning följer.

I tisdags var det seriepremiär, oj vad det var roligt att spela!!! Riktigt kul, att vi vann gjorde ju inte saken sämre. Tyckte jag hängde med bra för att inte ha tränat och varit sjuk. Nu är jag iaf igång igen. Idag hade jag planerat att först gå på aerobics och sen handbollen men det går ju inte alls. Är helt vilsen med tiderna. Trist, jag hade verkligen lust att köra dubbelt. Ska se om jag hittar något annat pass.

Igår var jag och fikade med Anna och Carro! Bra att vi tagit tag i onsdagsdejterna!! Ja just ja, i måndags var jag på bio. Flickan som lekte med elden. Bra film! Tyckte nog bättre om den än om ettan. Fast som vanligt så är det ju inte alls samma sak som att läsa boken.

I helgen blir det kanske några visningar, kanske fest? Ska träffa Tessan om hon bestämmer sig för att komma till U-sala! Måste shoppa lite, helst en skitsnygg outfit till nästa helg. Är ju återträff då. Vill visa min bästa sida...haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0