Asha, fest, visningar

Har haft en skön helg och jag är i stort sett frisk. Bara lite snor kvar. Om det var tack vare de kinesiska pillrena kan man ju diskutera....men vi kan säga det.

På tisdag är det dags för match, seriepremiär. Ska bli skitroligt att spela, får se hur mycket jag orkar.

I fredags var jag på after work på flustret. Som vanligt när jag är där var det tema medelhavet på maten. Var riktigt gott faktiskt! Var ganska sliten så jag var inte kvar så länge. Men det är alltid trevligt med lite sällskap, vin och gratis mat!

I helgen har jag även varit på fem lägenhetsvisningar. Två stycken är jag intresserad av, speciellt den ena. Budgivningen börjar i morgon....så håll tummarna. Känns väldigt scary, hur många vuxenpoäng får jag nu? Jag som inte ens vill ha några. Nåja, det ska bli kul iaf...kanske är jag med lägenhet senare i veckan.

I lördags var det förfest hemma hos Tamara med några andra jobbarkompisar! Sedan drog vi till v-dala....där jag inte har varit på flera år. Asha Ali var där och sjöng. Hon var riktigt bra så det blir mera asha hos mig, soft musik! Träffade Ronnie där, skitroligt!!! Jag har verkligen varit kass på att höra av mig men nu ska det bli ändring på det, mera Ronnie helt enkelt :)
Asha Ali

Efter ett tag drog jag och Jessica vidare till saluhallen och shit vilket drag det var där!!! De hade fixat om lite, vissa saker bra, andra mindre bra. Det var packat med folk iaf! De hade skaffat riktigt snyggt ögongodis

Fyra heta dansare....Jessica och jag kunde inte sluta stirra, mera sånt saluhallen!



mmmm


I morgon blir det bio och nu blir det sängen!

Natti natti!!



Kommentarer
tilde

jaha var det asha ali som spelade.. fasen.

2009-09-21 @ 08:52:54
tilde

förresten, har du ringt banken? bio ikväll! längtar.

2009-09-21 @ 08:53:18
Ylva

Yes banken är fixad. Så nu är det bara dags att buda....scary! Yes ska bli skoj med bio ikväll! Jag ringer senare idag!

2009-09-21 @ 11:20:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0