Jävla hals!

Jag vaknade i natt och hade ont i halsen....jävla skit. Har ingen lust att bli sjuk. Det kom från ingenstans, igår mådde jag kanon. Hmmm, jag mår bra i övrigt, bara min störda hals som gör ont. Har funderat många gånger på att ta en tång och knippsa av halsmandlarna själv. Börjar kännas som ett bra alternativ...

Var på aerobics igår. Tycker jag var rätt duktig faktiskt. Hängde inte riktigt med på allt, var lite svårt att se när det var så mycket folk. Det var kul men inte så jobbigt. Blir kanske jobbigare när jag hänger med bättre. Det kanske blir en aerobicstjej av mig tillslut??
Idag hade jag tänkt gå på intensivpass och sen gå direkt till handbollsträningen. Men nu vet jag inte. Får se hur halsen känns. Kanske bara handbollen i sånna fall??

Nu ska jag dra till jobbet. Gissar på att det blir en lång dag med fullt upp hela tiden. Får se om jag överlever!


Kommentarer
Linda

Min hals gör också ont.......

2009-09-16 @ 18:57:52
Ylva

2009-09-16 @ 22:44:54
Ylva

Vad tråkigt :( Hoppas du mår bättre snart! Kanske kan be Hong skicka lite kinesiska piller till dej!

2009-09-16 @ 22:45:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0