Mirakelkur?

Jag hatar att vara förkyld. Jag är så seg i huvudet....känns som om jag har snor i hela skallen. Helt slut vart jag efter jobbet idag. Jag är för frisk för att stanna hemma samtidigt som det är slitigt att vara på jobbet. Sov några minuter när jag kom hem sen gick jag till Vila på deras clubkväll! Köpte en pälsväst, inte äkta päls såklart! Efter det mötte jag upp Anna och Carro! Vi var på 018 och fikade....åt en goda macka med avokadoröra!

Nu ska jag gå och lägga mig, jag räknar med att jag är frisk i morgon. Jag har nämligen fått några kinesiska mirakelpiller. Har ingen aning om vad de innehåller. Har lite svårt för kinesiska.... Hur som helst så sover man gott av dem och mår mycket bättre dagen efter så vi får väl se. Pillrena ser typ ut som non stop fast lite mindre och alldeles illgröna.

Håll tummarna att det funkar!


Kommentarer
Anna

Är du friks idag????? funkade pillren????

2009-09-17 @ 22:32:05
Ylva

Hehe, nja...jag mår ju bättre men om det var tack vare pillrena vet jag inte. Men vi kan ju säga det :)

2009-09-18 @ 11:39:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0