Söndag.

Nu har jag hittat outfiten till nästa helg. Köpte en klänning på Vila....den bara skrek Ylva så fort jag gick in i affären! Perfekt! Hade på mig den igår. Fick en del kommentarer om den på krogen. Hmmm, så speciell är den inte? Kul iaf! Var på förfest igår hos Carros kompis Isabelle! När det var dags att dra vidare gick de andra till BJ och jag mötte upp Tessan! Sen gick vi till saluhallen! Det var kanonkul! Tyvärr var det inga dansare där den här gången :(
Tessan ska flytta hit...eller till sthlm, skitroligt!!!! Tänk om sarorna kunde flytta hit också!!

Var på en visning idag men det var inget att ha. Alldeles för mycket jobb med den och jag fick ingen bra känsla så det är bara att leta vidare.

Till veckan jobbar jag bara 4 dagar!!! På torsdag drar jag hem till Forshaga!! Just det, förfesten på lördag måste planeras.

Jag har varit så trött idag men nu börjar jag piggna till. Nu blir det städning, handling och sen ska jag se på Playa del sol!

I morgon gör jag ett nytt försök med aerobicsen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0