stop

Usch nu är det snart måndag igen :( Hoppas den här veckan bli lugnare!

Var på stan igår, hittade inte så värst mycket men jag köpte ett par lacktights iaf....var nära att jag köpte ett par skor men jag hejdade mig i sista sekund.

Var med Anna på fest igår hos Ullis. Efter förfesten var vi på väg in på saluhallen men en av tjejerna kom inte in för hon var för full enligt vakten. Vakter är allt knepiga, hon var ju inte alls full. Ja ja, ibland har de bara bestämt sig. Hur som helst så drog vi till bj istället. Det var kul men jag var inte riktigt upplagd för utgång och fest. Blev en ganska tidig kväll.

I morgon tänkte jag gå på aerobics...shit hur ska det gå? Jag som är kass på att göra en sak med benen och en annan med armarna. Har dessutom guldfiskminne. Usch, tycker inte om att inte kunna saker, när alla ser. 

Har fått mina färgade linser som jag beställde för nån vecka sen. Har dock inte testat dem än. Ska bli väldigt kul att se hur det ser ut. Men jag vill använda slut på de jag har nu först. Får se om det är någon som märker nån skillnad.

Jag har fått åldersnoja igen. Jag har haft det förut men det har vart lugnt ett tag men nu är det tillbaks. Varför ska man bli äldre, det går för fort. Jag vill stanna här ett tag. I år fyller jag inte år...okej??!?

Nu ska jag vara duktig och städa, fixa matlådor mm.



Kommentarer
Linda

Hej

Hur många prover kör ni per dag?? Kör ni inf A sedan verifiering H1N1??

Ålders nojja tänk då på mig o stina 35 år....bara 15 är kvar till 50 hjälp!!!!!KRAM

2009-09-13 @ 20:02:22
Ylva

Hej Linda!!

Vi har haft mellan 35-60 prover per dag. Ska ni köra igång till veckan?? Vi kör en duplex!

Åldersnojja är inte roligt...hoppas den försvinner snart!!!

Kram!!!

2009-09-13 @ 22:55:38
Linda

Hallo

vi hade influensa premiär idag, avdelningarna ringde som tokar efter svaren. Men alla 16 proverna blev nagativa. Har det varit lika hos Er?? Ni har alltså primer o prober för InfA +H1N1 i samma mix??Jag har beställt prober med ena märkt FAM o andra Joe så det skulle nog funka för oss också!!!

Hälsa Stina o gänget

2009-09-14 @ 20:29:44
Ylva

Jag vet, de ringer verkligen som tokar. Vi hade inte heller nån positiv idag, har vart dåligt med det den senaste tiden. Hade bara några stycken förra veckan.

Yepp, allt i samma mix!!!

Skönt att ni kört igång så vi slipper era prover :)

Jag ska hälsa till tjejerna!!



Kram!!!

2009-09-14 @ 21:14:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0