Ännu en vecka....

Ännu en vecka som har gått skitfort. Känns som om jag mest har jobbat. Det har bara drällt i influensaprover. Jag hoppas det lugnar ner sig men det är väl tveksamt.

I onsdags blev det ingen dejt med Anna så jag passade på att hälsa på hos sikiz och lilla Filippa. Vilken snäll bebis!! Hon sa knappt ett ljud och sover tydligen på natten. En sån bebis vill jag också ha....om jag får någon.

Spelade match igår, det var riktigt roligt! Tyckte det såg lovande ut. Vi har ju bara tränat några gånger så vi kunde ju inte förvänta oss så mycket. Vi vann iaf med 18-14....gött!!

I fredags var jag hemma hos Anna på filmkväll. Vi lyckades fixa ihop en tacopaj med en sallad till. Tryckte även i mig ostdipp och nachochips.....och en chokladkaka....Har hört att det är det man ska äta dagen innan match?!          
Hur som helst så såg vi "He is just not that into you". Den var bra men boken är bättre, eller den är väl lite annorlunda. Boken är lite hårdare, eller ja den är väl helt enkelt ärligare. Ska ta och beställa hem den boken igen. Det var ju någon som tuggade sönder min bok, eller nåt.....haha.... Tilde du kan ge mig en slant för boken sen!

Jag har anmält mig till nians återträff. Tyvärr är det inte så många anmälda. Trist tycker jag. Verkar som om en del tänker skita i middagen och dyka upp senare. Men vi är iaf några från min gamla klass så det ska bli skitroligt! Förfest hos Emmeli!! Det ska nog bli roligast att träffa PG. För han har jag verkligen inte sett sen då, de andra stöter man ju ändå på lite då och då.

Tessan var ju här förra helgen! Skitroligt att träffa henne igen!! Lite bilder från det!


Fina Tessan!

Tessan och jag på saluhallen!


Systrarna Thea och Helen!


Cissi och jag!


Natti natti!



Kommentarer
Tilde

Ja alltså.. jag letar ju efter boken så att jag kan köpa en ny till dig.

2009-09-07 @ 11:29:13
Ylva

Hehe, men jag fixar det så ordnar vi med pengar sen!

2009-09-07 @ 13:03:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0