4

Snart dags att åka tillbaks till U-sala. Tyvärr var alla tågbiljetter slut när jag skulle boka så jag måste åka buss.....fy fan vad drygt.

Börjar känna mig lite stressad....inte många dagar kvar tills vi åker nu. Jag har massor jag ska göra innan. Både på jobbet och hemma. Träna måste jag hinna med i veckan. Känner att jag börjar få ont i ryggen och sånt.
Tyvärr så missar jag matchen mot Finland idag, hade varit riktigt roligt att spela....men men. Jag ska hålla tummarna närjag sitter på bussen!

Utgången i lördags med Emmeli och Lina var mycket lyckad.....som jag alltid säger, Det får vi göra om!

Nu ska jag käka här hemma sen ska jag dra in till stan. Ska fika lite innan bussen går.....får se om det blir en eller två fika!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0