Det blir inte battre....

Jag ar helt vilsen i dagarna. Jag vet inte vilken dag det ar eller vad klockan ar. Jag minns inte vilken dag vi gjorde vad.....guldfiskminne...

Men sen sist har vi hunnit med lite! Bland annat festat lite, druckit buckets, dansat med thailandarna, flyttat, rokt mera vattenpipa, solat och badat, brannt oss, atit supergoda pannkakor. Jag har bestamt mig for att ta med mig pannkaksmannen och hans pannkaksvagn hem!!!

Idag har vi som sagt varit lite branda sa vi tog en vilodag fran solen. Vi hyrde oss en varsin vespa och akte ivag. Det ar ju skitroligt bara det att kora omkring men vi stannade till ett par ganger. Forst stannade vi vid ett vattenfall. Det var fint och svalt a skont att bada dar. Sen akte vi vidare till elefanterna och matade dem lite. Nasta stop blev stranden for lite bad och powernap i skuggan, at gjorde vi ocksa saklart. Vi akte vidare till stranden langst bort pa on. Dar traffade vi pa nagra apor...ratt sota men det var en hotful en...han ville ha bade min vattenflaska och moppe....
Efter denna otroligt jobbiga dag var vi tvugna att ta lite fotmassage och det ar nog den basta fotmassagen jag fatt. De masserade saklart fotterna men aven underbenen, lite pa laren, armarna, axlarna, handerna, ansiktet, nacken, huvudet....ja den basta fotmassagen helt enkelt!!!!

Idag ar sista dagen for att fira nyar har. Det har varit helt galet. Pa dagtid har det varit omojligt att ga pa gatorna utan att bli blot. Man blir sjoblot varenda gang och insmetad i nat vitt. Man blir aven blot om man aker vespa eller nan annan oppen bil. Trots att det ar sa varmt ar det inte skont att vi isvatten over sig....men det ar ratt kul anda :) Bra uppladdning till galoppen!

Nu ska vi boka flygbiljett till Bangkok och sen blir det mat!!! Pannkaksmannen ska fa sig ett besok igen!!



Kommentarer
sarah

Din fotmassage låter precis lika bra som den jag fick, fot plus halv kroppen. Mycket för pengarna :-)

2010-04-17 @ 15:10:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0