Duscha!

Ikväll har jag försökt få lite ordning på packningen....har väl gått sådär. Inte hann/orkade jag träna idag heller. Jobbade över ett tag så jag kom hem så sent. Äta hade jag inte heller gjort. Hann ju inte handla igår för det där jävla tåget blev inställt.
Jag åkte ju buss tillbaks till U-sala igår....eller rättare sagt, jag åkte till sthlm. Lite onödig väg kanske. Hur som helst, bussresan gick rätt bra faktiskt. Tur att man har en mobil :)
I sthlm skulle jag ta tåget till U-sala men det blev såklart inställt.....suck. Så jag fick hoppa på ett annat tåg en timme senare. Det tåget var proppfullt och självklart får jag en äcklig gubbe brevid mig. Tror inte han duschat på typ 5 år och aldrig tvättat kläderna. Fy fan, jag höll på att kräkas. Ska det va så svårt att duscha?
Hem kom jag tillslut men sent. Hungrig var jag också, hade inget hemma att äta och affären var stängd. Vaknade hungrig men frukost hade jag ju inte heller...ingen bra start på dagen.
Nåja det var iaf gött å va hemma i Värmland en sväng. Fick ju dessutom trevligt sällskap till bussen :)

Em var taggad i lördags!


Hetast på stället!




Blev inte så bra mattbilder den här gången. Det blev en rolig film istället med Linas dans, Emmelis göteborska och öl på flaska och såklart lite matta....men den visar jag inte här ;)


Nu måste jag sova!!!


Natti natti!!


Kommentarer
emmlan

Det tackar vi för att du inte visar filmen här! ;-)

2010-04-07 @ 10:14:40
Ylva

Hehe, ja det är nog bäst så! Lina kanske vill hålla sina dancemovestricks för sig själv :)

2010-04-07 @ 10:53:38
Lina

Ha ha! Jo ingen film på nätet tack:) Den håller vi för oss själva... Så kanske ni kan få en repris nästa gång. hi hi!

2010-04-07 @ 11:51:05
Lina

jag gör ett nytt försök.. det förra jag skev verkar försvunnit... Teknikska lina. hmm.

Jo, den filmen är helig. ha ha! och poppis tydligen. Vi kör en repris nästa gång:)

2010-04-07 @ 11:57:23
Ylva

Ja den var verkligen poppis!!! Du hade ju en hel drös efter dej! Du måste lära mig! Ska studera filmen noga!!!

2010-04-07 @ 14:10:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0