April april!

Nu har jag tagit mig hem till Forshaga! Gött! Ska snart gå och lägga mig i min lilla gamla säng :)

Igår var jag och hämtade ut mitt nya pass. Är nöjd faktiskt....bra mycket bättre än det gamla. Nu syns det iaf att det är jag!

Var även och klippte mig hos en ny frisör och jag blev nöjd. Men det kanske inte är så svårt att klippa topparna iofs? Hon var trevlig iaf och jag tror vi förstod varann så jag bokade in en tid för färgning några dagar efter Thailand! Det lät som att min frisör kommer vara mammaledig ett bra tag så jag hoppas jag blir nöjd nästa gång också med den här nya!

God natt!!!


Kommentarer
Anonym

Hejsan, hur är det med dig??

2010-04-04 @ 23:03:51
URL: http://miichajohansson.blogg.se/
Ylva

Hej! Jo tack det är bara bra med mig! Själv då?

2010-04-05 @ 12:32:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0