100808

God morgon!
Jag ska ta mig ut på stan idag. Har som sagt lite saker jag måste köpa! Inga kläder den här gången, men man vet ju aldrig vad jag hittar!

Nu har jag och Emmeli bokat in en helg då hon ska komma hit! Blir kanon det!!! Bra att jag haft en lugn helg....tror det behövdes annars hade jag blivit beroende av nåt...hehe! Nästa helg blir också lugn. Då är det dags för träningshelg. Jag kommer förmodligen inte att överleva helgen....
Men om några veckor blir det fest.....det fick jag mess om i natt....haha!! Sådär ja, då var jag bokad några helger framöver!



Kommentarer
emmlan

Ja, jag längtar till v 36!!

2010-08-08 @ 12:22:29
Emelie

Haha ja sådär mitt i natten :-D Blir skitbra det där.

2010-08-08 @ 22:13:18
URL: http://momelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0