100821

I natt har jag sovit gott, fick nog mina 8 timmars sömn. Jag försöker ju bli bättre på att sova, eller gå att lägga mig i tid. Inte helt lätt när jag vill vakna tidigt och gå och lägga mig sent.

Ska snart käka frulle och sen åka in till sthlm!!

Emelie och jag köpte tequila så ikväll blir det verkligen all in vare sig vi vill eller inte...haha! Tequila dricks bäst med kanel och apelsin! Mycket godare än salt och citron. Tequila gold ska det va!

Köpte ju två kalendrar för ett tag sen. Än så länge är jag flitig med att använda dem, riktigt kul faktiskt. Speciellt träningskalendern!



Kommentarer
Anna

Uh uh uh, tequila, farligt farligt.......;-)

2010-08-21 @ 16:11:15
Emelie

Tequila for the people! Wohoo.. ska definitivt testa en golden jag med

2010-08-21 @ 17:41:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0