100825

Händer inte värst mycket här. Jag jobbar, äter, tränar och sover....kul liv va? Fast idag skippade jag träningen. Kände att jag var alldeles för trött. Behöver sova....så det är ju inte särskilt smart av mig att sitta här nu. Aja, ska snart lägga mig!

Har packat lite....eller mest slängt alla kläder jag ev vill ha med i en hög. Haha, jag är sämst. Kanske har bestämt kläder till lördag....Svart pennkjol med lila lite genomskinlig blus. Det kanske kan va nåt?

I morgon blir det jobb som vanligt. Sen blir det träning i flera timmar. Först aerobics å sen handboll!!

Natti natti!



Kommentarer
Emelie

Lät snyggt det! =) Kör på kjolen o lila blusen (är det den från bikbok?).

Ses snart

2010-08-26 @ 07:32:59
URL: http://momelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0