Byxor

Jag längtar till helgen! Jag är shoppingsugen och partysugen och det är precis vad som händer till helgen! Jag och Emelie ska åka till sthlm och shoppa. Jag behöver byxor. Kanske jeans men gärna nåt annat fast jag vet inte riktigt vad... Någon som har nåt förslag? 
 
Efter shoppingen blir det förfest hos Emelie och sen utgång! Kan inte bli så mycket bättre!

Har nog bestämt mig för att åka hem om två veckor. För att ha en lugn helg. Jag ska pyssla lite. Är dålig på att få saker gjorde så jag prövar med att ta med det till Värmland. Kanske går det bättre där? Värt ett försök iaf!


Kommentarer
emmlan

Ha ha, lugn helg...så lät det ju inte nyss...;-)

2010-08-17 @ 17:28:54
ylva

haha, ja vi får väl se. Blir nog full fart men förmodligen inte fest....men man ska aldrig säga aldrig!

2010-08-17 @ 17:34:32
URL: http://ylvisplace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0