Duktig!

Enbart för att berätta vad duktig jag (+ resten av mitt lag) har varit idag och för att ni ska få lite ångest så skriver jag ner vad vi har gjort.

Dagen har sett ut såhär.

* 2 timmars handboll
* Löpning - intervaller utomhus, springa 15, vila 15 i 30 min.
* Ett spänstpass
* 2 timmars handboll igen

Programmet är likadant i morgon!

Ska snart iväg till ekoparken och äta sushi....blir bra det! Kanske blir det en chokladbit på det! Blir förmodligen inte så långdragen där. Känner mig rätt trött och med lite huvudvärk. Inte speciellt kul att jag haft det så ofta den senaste tiden.

Ska tänka på mina kära vänner där hemma som har fest....suck....måste åka hem snart :)


Kommentarer
Emelie

Oj värsta träningsschemat! =) Har du överlevt helgen? Jag lyssnar på Get u home o är riktigt sugen på fest haha

2010-08-15 @ 16:48:34
URL: http://momelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0