Fazer!

Yes nu sitter jag i Forshaga. Gillar att det går så snabbt att flyga! Synd att det inte går nå flyg på söndag. Resan gick bra iaf, såg nästan huset från ovan!
Tyckte lite synd om flygvärdinnan när hon pratade och visade allt med säkerheten. Det är verkligen ingen som ens tittar på henne. Nästa gång ska jag helt klart låtsas lyssna och se jätteintresserad ut!

Glömde berätta att jag blev helt överlycklig när jag kom till jobbet igår. Min favoritchoklad (en av dem) låg nämligen på bänken. Det är Fazer mjölkchoklad med lakrits. Jag tycker verkligen att den är supergod! Tyvärr verkar den inte finnas i Sverige (här finns bara vanlig mjölkchoklad, med hasselnötter eller med marianne). Så om det är någon som ska till Finland, eller ut på nån båt eller liknande så måste ni köpa med lite choklad till mig!

Tänkte lägga ut en bild men det verkar omöjligt att ens hitta en bild på nätet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0