Fix!

Äntligen helg! Veckan har gått fort fast det känns redan som det var evigheter sen jag hade semester.
Direkt efter jobbet idag ska jag iväg och träna. Riktigt skönt att komma igång igen! Hade sett fram emot sovmorgon i morgon men har bestämt mig för att gå upp och träna istället. Det är nog bra, annars finns det risk att jag växer fast i sängen.

Jag har blivit helt besatt av en skjorta på BikBok, tyvärr är den slut i U-sala...i KD fanns den inte i min storlek. Men det ska kollas en gång till. Kanske måste jag åka till sthlm och leta... Var in på BikBok igår och kom ut med en blus och ett par tights.

Jag blev så inspirerad av Emmelis kalenderköp så jag ska oxå köpa mig en. Jag är på fixinghumör. Ska fixa ihop mitt liv...hehe! Så det ska jag pyssla med i helgen. Ingen fest med andra ord. Känns skönt fast det kliar lite i partytarmen så fort jag hör lite bra partymusik!


Kommentarer
emmlan

Ja, jättebra att jag köpte en kalender...har använt den varje dag...host host har inte ens packat upp den ur påsen, ha ha!

2010-08-06 @ 19:48:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0