Fjortis

Lägger in lite bilder från förra lördagen! Känns som det var evigheter sen, men det är ju bara en vecka!

Vi började kvällen på månen med grillbuffé....igen...Lika gott som förra gången! Sen var det tokröj hos Em! Roligt att Katta kom men det var synd att hon inte följde med ut. Det får bli nästa gång!

Kvällens outfit. Amina är redan i full gång!


Filip och Lina! Visst har Lina snygga kläder!!
 

Fick en till bra film på Lina där hon lär killarna sin dans. Men hon skulle nog döda mig om jag la ut dem :)

Ingen aning om vad som händer här?




Efter förfesten gick vi tillbaks till månen! Trevligt ställe det där!!

  






     

Ola (idol)var ju där och sjöng så vi bestämde oss för att få ett fjortisryck. Pinsamt! Haha, vi stod längst fram och skrek. Hoppas ingen såg mig.




Har inte gjort speciellt mycket idag....rätt skönt faktiskt. Har städat lite och lagat mat som faktiskt blev riktigt gott! Nu är jag så sugen på choklad så jag tror jag måste gå och köpa en liten bit!

Imorgon ska jag ta en runda på stan. Det är en del grejer jag behöver köpa!!

Ha en trevlig kväll!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0