Kickstart!

Har startat dagen med ett träningspass, Skivstång/spinning. Gött nu är jag igång! Var på aerobics igår med Anna och hon hade ett riktigt roligt avslöjande! Jag misstänte verkligen att det var så! Grattis till er!!!

Vet inte vad jag ska hitta på idag, blir väl nåt pyssel. Har ju som sagt en lång lista på grejer jag har att göra! Om det inte börjar regna kanske det blir en sväng på stan!

Ja just det, den där skjortan jag tjatade om hela dagen igår från BikBok.....den är nu min!!! Den fanns i min storlek i Karlstad så syster U var och fixade det! Tackar!! Ännu en anledning till att åka hem snart :)

Såhär ser den ut fast det är en annan färg. Typ mossgrön, jättefin färg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0