Landet!

I lördags hade jag en heldag med Emmeli och Lina! Hade en liten sleepover hos Em fre till lör. Vi käkade tacos och såg på snabba cash. Helt ok film men alla säger ju att boken är bättre så nu har jag lånat den av T. Får se hur lång tid det tar innan jag läst ut den....är inte speciellt bra på att läsa här i U-sala. Hemma i skogarna slukar jag böcker.

I lördags morse åkte vi mot Hammrö för att plocka upp Lina som bor nånstans. Vi vägrade ta emot en vägbeskrivning så det enda vi hade var hitta.se beskrivning. Den var helt kass kan jag säga. Vi kom iaf fram tillslut. Mysigt hus de har där! Fridfullt. Kanske så man ska bo? Inte just nu men nån gång kanske?

Tyvärr tog jag ingen bild på huset. Emmeli och jag var för upptagna med att försöka charma djuren.

Söta får!


Dags att ge dem lite mat!


Kanske ser ut som om jag är rädd för dem. Så är det inte. Ville bara inte komma åt elstängslet.


När Emmeli skulle mata dem så drog de....haha!!!


Lina hade även en spännis till häst. Där står han och spänner sig...
Jag försökte vara gullig mot honom, pratade med min allra snällaste röst. Gick fint ända tills jag skulle ge honom en puss....då blev han sur eller nåt, började låta och stampa i geggan. Tack där blev jag nergeggad.... och Emmelis mobil.


Fast vi hade rätt kul ändå. Känner att jag hade helt rätt kläder på mig....eller?


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0