Lite blandat!!

Dags för lite bilder då, dock inga från grand finale....det kommer en annan dag!

Minigolfrundan som jag vann!!! Lätt!!!
 

 Förfest hos Em. Synd att inte prinsen var med ;)

 Vattenpipa såklart!

 Sarah var med oss ut en onsdag!

Jag laddar på med dricka!


 Det började bra...

....

Efterfest och jag blåser upp min säng för natten. Jag ser rätt sur ut och det var jag nog....lite. Konstigt efterfest. Enligt mig söp vi ner en man, sen kom en till med skumpa, sen försök till att sova, somnade tillslut till thaimusik (?), vaknade av att nån sprang runt, jobbig, naken, spark och sen var sagan slut.



 Härlig snusbild på Em!

 Sommarplaya!

Jag och sötisbella!


 Tänkte jag skulle sova innan tolv, tror ni jag lyckas....tveksamt!

Natti natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0