Step Up!

Stepen igår var riktigt rolig tycker jag, trots att jag inte hängde med. Väldigt störande att jag inte klarar av allt. Jag tappar liksom minnet och jag har stora problem med att fatta vissa snurrar. Även om jag ser på ledaren vilket håll snurren går åt så kan jag ändå inte göra det själv...stört?

Nu när vi ändå pratar step så skulle jag vilja se step up 3D....men den verkar inte komma på bio i Sverige. Väldigt trist tycker jag :(

Nu är playlisten för lördagens fest klar, bra jobbat Emelie! Nu blir det all in!

Ikväll står handbollsträning på schemat, fast det blir inte värst mycket handboll utan det blir fys. Intervaller och spänst.

Jag är sjukt sugen på sushi. Ge mig!




Kommentarer
emmlan

Jag är precis likadan, kommer inte heller ihåg det man just gjorde o åt vilket håll jag ska snurra eller flytta ena foten...! Men på SATS hade de step o skivstång, det va bra, då va det inget man behövde memorera =)

2010-08-19 @ 09:38:42
Emelie

Wohoo! ALL IN! =)



2010-08-19 @ 11:48:24
URL: http://momelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0